Home       Verhuur        Verkoop        Reserveren        Ons advies        Contact        

FAQ

Frequently Asked Questions

– Veelgestelde vragen

 

Bekijk hier onze FAQ lijst met meest gestelde vragen.

Onze FAQ

Bevat vragen over leveringen of installaties, de huurperiode en facturatie en de verschillende uitzonderingen van deze regelingen.

Levering en installatie

Levering, installatie en afhaal door een Kinesitherapeut aan 75 euro (incl.BTW)

Gratis afhalen en terugbrengen op Kinerent na afspraak via info@kinerent.be.

Je kan een startdatum kiezen maar deze is afhankelijk van de beschikbaarheid van het toestel en eventueel levering.

De dag op voorhand word je op de hoogte gebracht van het tijdsblok van levering van ophaling.

Huurperiode en facturatie

Verhuurperiode is minimum 1 week, daarna kan je verder per dag huren

Indien geen einddatum bekend is, wordt het toestel automatisch 2 weken gereserveerd.

Huur zet je stop of verleng je via info@kinerent.be.

Facturatie en opvolgmoment na 2 weken.

Een borg van 300 euro bij installatie via Bancontact of cash.

UITZONDERING HILOTHERM

Bij de Hilotherm: Huur per week en op voorhand online te betalen of via overschrijving voor de dag van levering. Geen borg.

   Andere onderwerpen

     Vind hieronder alle andere veelgestelde vragen terug of neem gerust contact met ons op voor andere vragen of opmerkingen.

Wanneer levert Kinerent?

Kinerent levert aan huis, zowel op weekdagen als in het weekend. De dag op voorhand word je op de hoogte gebracht van het tijdsblok van levering. De kinesist levert, installeert en geeft uitleg over het gebruik van het materiaal. Op dit moment moet je niets betalen: geen waarborg, geen transportkost. Je ondertekent enkel de leverbon en het huurcontract  

Kan ik mijn gehuurde materiaal ook zelf afhalen?

Komt u uw materiaal liever zelf halen? Dat kan! Bij Kinerent in Wilrijk kan u terecht om uw materiaal zelf op te halen waardoor u ook een leveringskost van 75 euro uitspaart.

Ik wil mijn huur stopzetten, hoe doe ik dat?

Je kan de huur van jouw Kinerent materiaal op elk moment stopzetten. Neem hiervoor telefonisch contact (+32 495 99 24 80) op met Kinerent of stuur een mailtje naar info@kinerent.be

Is het mogelijk om een CPM-toestel aan te kopen?

Voor particulieren is een toestel huren in principe altijd voordeliger. Om financieel voordeliger uit te komen, zou men al ongeveer 90 weken moeten huren. Indien je dit wenst kunnen we uiteraard altijd een vrijblijvende offerte opstellen.

Waar vind ik uitleg over hoe ik een toestel moet installeren?

Een CPM apparaat is heel gebruiksvriendelijk. Bij levering van de CPM legt onze ervaren kinesist uit hoe je hem gebruikt en hoe de graden ingesteld moeten worden. Bij elk toestel zit ook een handleiding die u tevens via deze link kan terugvinden.

Kan ik ook huren vanuit Nederland?

Wij leveren toestellen overal in de Benelux. Onze kinesisten die de toestellen komen installeren hebben allemaal de nodige scholing gekregen om het toestel op uw maat in te stellen en onduidelijkheden te verhelpen

Toch nog vragen? Neem hier contact op.

https://kineplus.be